Περισσότερα από 68 εκατ. ευρώ το χρόνο χάνει από τα ταμεία του το Μετρό, λόγω του «φρένου» που έχει μπει στις επεκτάσεις. Οι επτά νέοι σταθμοί είναι έτοιμοι και το μόνο που απομένει η σηματοδότηση από τη...
Siemens, ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη η σχετική σύμβαση λόγω του γνωστού σκανδάλου με....
τα «μαύρα ταμεία» της εταιρείας. Σύμφωνα με υπολογισμούς του υπουργείου Υποδομών, κάθε μέρα που οι σταθμοί μένουν με κατεβασμένα ρολά, το Μετρό μετράει απώλειες 190.000 ευρώ και χάνει 160.000 επιβάτες.
Πρόκειται για τεράστιες απώλειες, την ώρα που το κατασκευαστικά έργα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως, ενώ εκτός από αυτά τα έσοδα, σε περίπτωση νέων καθυστερήσεων, το ελληνικό δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει 430 εκατ. ευρώ κοινοτικών κονδυλίων. Αυτή τη στιγμή απομένει μόλις το 25 της κατασκευής, δηλαδή η σηματοδότηση από την εταιρεία.
Στο αρμόδιο υπουργείο εκτιμούν ότι μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί η σχετική σύμβαση στη Βουλή και θα πέσουν οι υπογραφές με τη Siemens, έτσι ώστε να ξεμπλοκάρουν τα έργα που θα δώσουν ανάσα στο κυκλοφοριακό.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Με την επέκταση της γραμμής προς τα νότια προάστια εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό αναμένεται να αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Αντίθετα, στην οδική κυκλοφορία εκτιμάται ότι θα υπάρξει μείωση της τάξεως των 50.000 μετακινήσεων με ΙΧ ημερησίως.
Με την επέκταση στα δυτικά, ο μεγαλύτερος δήμος της Δυτικής Αθήνας, ο Δήμος Περιστερίου, θα διαθέτει πλέον τρεις σταθμούς ΜΕΤΡΟ (Αγ. Αντώνιος, Περιστέρι, Ανθούπολη) που προβλέπεται- βάσει των μελετών-να εξυπηρετούν συνολικά 75.000 άτομα ημερησίως.
Ο Αγ. Αντώνιος είναι ήδη σε λειτουργία, όμως με την προσθήκη των νέων σταθμών θα προστεθούν 40.000 ακόμη Αθηναίοι στους χρήστες του μέσου. Στο Χαϊδάρι θα εξυπηρετούνται 30.000 επιβάτες καθημερινά.
on-news.gr
Siemens, ωστόσο δεν έχει υπογραφεί ακόμη η σχετική σύμβαση λόγω του γνωστού σκανδάλου με....
τα «μαύρα ταμεία» της εταιρείας. Σύμφωνα με υπολογισμούς του υπουργείου Υποδομών, κάθε μέρα που οι σταθμοί μένουν με κατεβασμένα ρολά, το Μετρό μετράει απώλειες 190.000 ευρώ και χάνει 160.000 επιβάτες.
Πρόκειται για τεράστιες απώλειες, την ώρα που το κατασκευαστικά έργα έχουν ολοκληρωθεί πλήρως, ενώ εκτός από αυτά τα έσοδα, σε περίπτωση νέων καθυστερήσεων, το ελληνικό δημόσιο θα κληθεί να επιστρέψει 430 εκατ. ευρώ κοινοτικών κονδυλίων. Αυτή τη στιγμή απομένει μόλις το 25 της κατασκευής, δηλαδή η σηματοδότηση από την εταιρεία.
Στο αρμόδιο υπουργείο εκτιμούν ότι μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί η σχετική σύμβαση στη Βουλή και θα πέσουν οι υπογραφές με τη Siemens, έτσι ώστε να ξεμπλοκάρουν τα έργα που θα δώσουν ανάσα στο κυκλοφοριακό.
Πρόκειται για τους σταθμούς Περιστέρι, Ανθούπολη και Χαϊδάρι στη γραμμή 1 του μετρό της Αθήνας προς τα δυτικά προάστια και Ηλιούπολη, Αλιμος, Αργυρούπολη και Ελληνικό στην γραμμή 2 του μετρό προς τη νότια Αθήνα.
Με την επέκταση της γραμμής προς τα νότια προάστια εκτιμάται ότι η ημερήσια επιβατική κίνηση του Μετρό αναμένεται να αυξηθεί κατά 80.000 επιβάτες. Αντίθετα, στην οδική κυκλοφορία εκτιμάται ότι θα υπάρξει μείωση της τάξεως των 50.000 μετακινήσεων με ΙΧ ημερησίως.
Με την επέκταση στα δυτικά, ο μεγαλύτερος δήμος της Δυτικής Αθήνας, ο Δήμος Περιστερίου, θα διαθέτει πλέον τρεις σταθμούς ΜΕΤΡΟ (Αγ. Αντώνιος, Περιστέρι, Ανθούπολη) που προβλέπεται- βάσει των μελετών-να εξυπηρετούν συνολικά 75.000 άτομα ημερησίως.
Ο Αγ. Αντώνιος είναι ήδη σε λειτουργία, όμως με την προσθήκη των νέων σταθμών θα προστεθούν 40.000 ακόμη Αθηναίοι στους χρήστες του μέσου. Στο Χαϊδάρι θα εξυπηρετούνται 30.000 επιβάτες καθημερινά.
on-news.gr